خدمات ما

چه کارهایی انجام می دهیم؟

استار ماشین یکی از بهترین ها در زمینه تولید انواع کوره می باشد. از جمله خدماتی که استار ماشین به آنها مشغول بوده می توان به طراحی و ساخت انواع کوره اعم از کوره زغال، کوره سفال، کوره ترموود و مشاوره درباره نحوه نصب و نگهداری از هر یک از این کوره ها در جهت افزایش بازدهی هر کدام اشاره نمود.

ارائه بهترین

مشاوره در زمینه کوره های صنعتی

استار ماشین یکی از شرکت های تولید کننده انواع کوره های صنعتی نظیر کوره سفال، کوره زغال، کوره لاشه سوز و … می باشد. تیم مشاوره استار ماشین با ارائه راهنمایی هایی در این زمینه نحوه کار با کوره های صنعتی را به شما آموخته و پاسخگو به تمامی سوالات شما عزیزان می باشد.

آمار

خیره کننده ما!

190+مشتری راضی
57کارگاه همراه
425+پروژه تکمیل شده

کیفیت فقط زمانی اتفاق می افتد که به اندازه کافی مراقب باشید تا بهترین تلاش خود را انجام دهید.

کوره زغال
کوره زغال مخصوص ساخت زغال کبابی و قلیان می باشد. از آنجایی که برای ساخت زغال کبابی و قلیان از چوب درختان استفاده می شود، استفاده از کوره زغال سنتی منسوخ شده است چرا که به هنگام ساخت زغال دود زیادی تولید می شد که برای سلامت انسان مضر بود. همین امر باعث شد تا امروزه کوره زغال صنعتی در جهت تولید انواع زغال کبابی مورد استفاده قرار گیرد.
کوره زباله سوز
استفاده از کوره زباله سوز یکی از بهترین روش های از بین بردن زباله و پسماندها می باشد. وجود فیلتر هایی در قسمت خروجی این کوره موجب می شود تا گازهای مضر و مواد هیدروکربنی و اسیدی وارد محیط زیست نگردند.
کوره سفال
برای اینکه بتوانید ظروف سفالی با کیفیت تولید نمایید، نیاز است تا آنها را در دمای بالا پخته تا به خوبی سخت و مقاوم گردند. در این صورت به راحتی به ظروفی در آشپزخانه برای استفاده تبدیل می شوند. برای پخت ظروف از کوره هایی استفاده می شود که توانایی تولید دمایی تا 900 الی 1000 درجه را دارا می باشند. این کوره ها در استار ماشین تولید شده و به راحتی قابل سفارش می باشند.
کوره لاشه سوز
کوره لاشه سوز در انواع کشتارگاه های دام، طیور و ماهی به جهت از بین بردن لاشه حیوانات بیمار و آلایشات دامی مورد استفاده قرار می گیرد تا در نهایت لاشه حیوانات از هرگونه آلودگی ها پاک گشته و سلامت انسان ها را به خطر نیندازد.
کوره ترموود
به دلیل اینکه چوب در برابر تغییرات جوی انعطاف پذیر بوده و به راحتی دچار ترک خوردگی، تغییر رنگ، پوسیدگی و غیره می گردد، چوب های ترموود را ابتدا در کوره هایی پخته که برای استفاده در نمای ساختمان ها بکار آیند. استفاده از روش های سنتی موجب می شد تا چوب در اثر حرارت دیدن سوخته و از بین رود به همین دلیل کوره ها روی کار آمد تا بدون آسیب به چوب نمایی زیبا خلق گردد.
نصب، تعمیر و نگهداری
تیم پشتیبانی استار ماشین پس از تحویل کالای مورد نظر، مشاوره ای در خصوص نحوه نصب و نگهداری انواع کوره به شما ارائه خواهند داد. علاوه بر این نحوه نگهداری از کوره ها نیز اهمیت بالایی داشته که مشاوران ما در این زمینه نیز شما را یاری می دهند.

وبلاگ ما

آخرین مقالات وبلاگ کوره سازی استار ماشین

ارائه بهترین

مشاوره در زمینه کوره های صنعتی

در صورتی که درباره هر یک از این محصولات سوالاتی داشته و یا خواستار ثبت سفارش می باشید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل کرده تا در کمترین زمان ممکن تیم متخصص استار ماشین به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهند.

معرفی

همکاران ما

استار ماشین مفتخر است که توانسته با تولید محصولات با کیفیت، نیاز برخی از شرکت های بزرگ را برطرف کرده و مطابق با خواسته آنها خدمات خود را در سراسر ایران گسترش دهد.

دریافت مشاوره رایگان و فوری!